Praktisk og vigtig info

Her kan du finde praktisk og vigtig info om hverdagen og aktiviteter m.m. i Valhalla.

T.O.

Sygdom:
Syge børn må ikke komme i børnehaven.
Barnet er rask nok til at komme i børnehave igen, når det kan deltage i aktiviteter med de øvrige børn, både ude og inde.
Personalet må ikke give medicin, uden diagnosticering fra læge.
Vi ser helst, at forældre sørger for, at barnet får medicin.
Hvis vi skal give medicin i Valhalla, skal vi have den originale indpakning fra apoteket, med angivelse af dosering.
Børnehaven har forholdsregler fra Sundhedsstyrelsen, som administreres af embedslægen.

Betaling:
Ind imellem tager vi betaling for noget i Valhalla, det kan f.eks. være afslutningsfest for ældste børn o.a.
Der kan kun betales med MobilePay.
Hvis man ikke har MobilePay, kan man aftale en anden løsning med pædagogisk leder om betaling.

Kørsel:
Vi benytter Midttrafik, når vi skal på ture i nærområdet.
Er der tale om større gruppe og/eller specielle arrangementer eller udflugter, vil vi leje en bus til formålet.

Se under fanerne til venstre, for at læse mere om udvalgte emner.