Kontaktperson & samtaler

Kontaktperson og samtaler:

Hvert barn har en kontaktperson og kontaktpersonerne er altid en del af det faste personale, som er tilknyttet gruppen og følger, så vidt det er muligt, børnene gennem hele deres tid i Valhalla.

Det er kontaktpersonen, der varetager de forskellige samtaler, der er omkring jeres barn i jeres til i Valhalla.
Der er en samtale ved barnets start, hvor overgangsskemaet fra dagpleje/vuggestue medbringes.
Derefter er der en samtale efter ca. 5 mdr., hvor der vil være en snak om barnets start og omkring resultatet af 3-årig sprogvurdering.
Når barnet bliver mellemgruppebarn, vil der tilbydes en samtale omkring barnets hverdag, udfordringer og kompetencer.
Til slut, vil der være en skolesamtale, omhandlende resultatet af 5-årig sprogvurdering, samt den gode overgang til skolen og hvor overgangsskemaet til skolen udfyldes.